Barion Pixel

Gyakran Ismételt Kérdések

 

1. Milyen gyorsan érkezik meg a rendelés?

Tudjuk, milyen izgalmas, amikor úton van a babának szánt csomag! Általában a rendelés feladása után 5 munkanapon belül megérkezik a csomag. Amennyiben nincs készleten az általad megrendelt termék és/vagy személyre szóló gravírozást is kértél akkor lehetséges, hogy hosszabb időt vesz igénybe megredelésed teljesítése. Kérlek vedd figyelembe, hogy készlethiány esetén akár 2-3 hét is lehet a beszerzési idő. Minden megrendelést igyekszünk lehetőségeink szerint minél gyorsabban eljuttatni a gazdájának! 

2. Milyen anyagokból készülnek a termékek?

Termékeinket úgy válogatjuk, hogy azok megfeleljenek a legszigorúbb biztonsági és minőségi előírásoknak. Az anyagok túlnyomóan természetesek, és a lehető legkevesebb vegyi anyagot tartalmazzák, hogy biztonságosan használhatók legyenek.

3. Mi a teendő, ha a termék nem felel meg az elvárásaimnak?

Szeretnénk, hogy teljesen elégedett legyél a rendelt termékkel és velünk is! Ha bármi okból kifolyólag nem vagy elégedett a termékkel, 14 napon belül visszaküldheted. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@babysurprise.hu e-mail címen vagy a kapcsolat oldalon található űrlap kitöltése segítségével, hogy segíthessünk a visszaküldési folyamatban.

4. Hogyan tudok fizetni a webshopban?

A vásárlás során bankkártyával, a Barion rendszerén keresztül fizethetsz, mely garantálja a biztonságos és gyors kifizetést.

5. Hogyan kapok értesítést az új termékekről vagy akciókról?

Kövess minket a közösségi oldalainkon, youtube csatornánkon és honlapunkon így elsőként értesülsz a legújabb termékekről és akciókról!

6. Tudok személyes ajándékot is beszerezni nálatok?

Természetesen! Fő célunk, hogy nálunk vásárolt ajándékod ne csak egy legyen a sok közül, hanem egyedi és egyben emlék is legyen. Gravírozható termékeinknél választható opció, hogy az általad megadott névvel lássuk el a terméket. Tudjuk, hogy a babavárás és a születés csodálatos dolog és arra törekszünk, hogy méltó legyen az ajándék ezen alkalmak mindegyikén!

7. Honnan tudhatom, hogy a játékaitok biztonságosak a babák számára?

Minden játékunk európai szabványoknak megfelelő, bevizsgált termék. Az anyagok gondos ellenőrzése biztosítja, hogy ne tartalmazzanak káros anyagokat, és megfeleljenek a babák számára előírt biztonsági előírásoknak.

8. Van lehetőség személyes átvételre?

Jelenleg webshopként működünk, így csak kiszállítással tudjuk teljesíteni a rendeléseket, azonban igyekszünk a lehető leggyorsabban házhoz vinni mindent, amit nálunk vásároltál!

9. A játékok, étkezési eszközök tisztítása könnyen megoldható?

Igen, a legtöbb termékünk mosható vagy egyszerűen tisztítható. Egyes esetekben – mint például a bambusz termékeknél – megjelöljük, hogy mosogatógépben vagy kézzel javasolt-e tisztítani őket. 

10. Van lehetőség többféle szállítási opció közül választani?

Igen, a szállítási mód megadásakor választhatsz házhozszállítást és csomagpontra történő kiszállítást is. Jelenleg webáruházunkban a Foxpost és a GLS szolgáltatásait tudod igénybevenni erre a célra.

11. Mi a teendő, ha a rendelés során hibás adatot adtam meg?

Előfordulhat, hogy véletlenül elírás történik. Ha ezt észreveszed, minél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot az info@babysurprise.hu e-mail címen vagy a kapcsolat oldalon található űrlap kitöltése segítségével, és igyekszünk mielőbb kijavítani az adatokat, hogy biztosan időben és jó helyre érkezzen a csomag. A gravírozás adatainak módosítását csak akkor tudjuk kezelni ha még nem került legyártásra a termék. Elkészült termék esetében sajnos nem tudjuk vállalni az elírásból fakadó hibás termék visszavételét.